جمعه, 27 مرداد 1396

نوار کناری

شناسه خبر:733
سازمان تبلیغات اسلامی :

قزوین رتبه سوم کشوری را کسب کرد

  • انداز قلم

اعلام نتایج ارزیابی فعالیت های رسانه‌ای و فضای مجازی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌ها

اخبار مديركل

 

رییس گروه برنامه‌ریزی امور رسانه و فناوری‌های نو سازمان از ارزیابی فعالیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، احمد حسن خانی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت نظارت و ارزیابی فعالیت‌های انجام شده، دفتر امورفرهنگی، رسانه و فناوری‌های نو به‌عنوان حوزه برنامه‌ریزی و نظارت بر فعالیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی معاونت فرهنگی، ارزیابی عملکرد فعالیت رسانه‌ای و فضای مجازی ادارات کل تبلیغات اسلامی را بر اساس بررسی گزارش‌های مکتوب ارسالی از استان‌ها در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: این ارزیابی‌ها حول محور موضوع‌هایی همچون تولیدات رسانه‌ای در قالب‌های مختلف منوط به رعایت شاخص‌های کیفی، میزان فعالیت کارگروه تولید محتوای رسانه با رویکرد دینی، برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه رسانه و فضای مجازی، میزان رصد و تحلیل حوزه رسانه و فضای مجازی استان، تعامل با حوزه‌های تأثیرگذار فرهنگی دینی در حوزه رسانه و فضای مجازی و خلاقیت و نوآوری انجام شده است.

حسن خانی یادآور شد: از جمله اهداف این ارزیابی، تعیین میزان اثر بخشی و کارآمدی فعالیت‌ها متناسب با نیاز جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان و نیز شناسایی نوآوری و خلاقیت اداره کل استان در حوزه‌ رسانه و فناوری‌های نو، گزینش و معرفی آثار منتخب در قالب یک بسته محتوایی به همه استان‌ها و مراکز ذیربط است.

وی ادامه داد: در رتبه‌بندی انجام شده به ترتیب استان‌های مازندران رتبه برتر؛ کردستان، خراسان رضوی و گلستان رتبه دوم و قزوین رتبه سوم به‌عنوان برترین استان‌ها در دومین ارزیابی عملکرد سالانه اداره کل استان‌ها در سال 95 قرار گرفتند.همچنین استان کرمان به دلیل ارسال منظم صورت جلسات، ارتباط شایسته با نهادهای فرا دستگاهی، ایجاد قرارگاه فضای مجازی و برگزاری کمیته‌های سه‌گانه (آموزش، تولید محتوا و رصد) در بین استان‌های دیگر شایسته‌ تقدیر شناخته شد.

رییس گروه برنامه‌ریزی امور رسانه و فناوری‌های نو سازمان همچنین تصریح کرد:از جمله نتایج ارزیابی عملکرد فعالیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی طبق ارزیابی عملکرد سال گذشته در 24 استان کارگروه تولید رسانه‌ای با رویکرد دینی تشکیل و فعالیت‌های حوزه‌ی رسانه و فضای مجازی در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد:همچنین در شاخص برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوع رسانه و فضای مجازی تعداد 105 دوره و 38 نشست تخصصی در کنار گفتمان‌های دانشجویی و دانش‌آموزان و اقشار خاص برگزار شده است.از دیگر نتایج ارزیابی عملکرد، فعال شدن استان‌ها در حوزه‌ رصد برنامه‌های فرهنگی سازمان در سایت‌ها، نشریات و رسانه‌های جمعی استان‌ها بوده است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
  • هیچ نظری یافت نشد